Jag är arga tanten

Såg en ledamot i telekomlabbet och lyckades teckenspråka ett "Styrelsemöte 18. Ja, jag menar idag!" genom glasrutan. Jag är hård och jag är inte rättvis. ;)

Dagens...
Tajming: Min examinator tittade in just när jag kodade och läste artiklar istället för att fika och blogga.
Stök: Ok, heter vi Chaos Computer Club, eller? Nej, precis, så städa!
Lågprisprodukt: Koljafiléer med fenorna kvar. Bläh!
Refräng: "A-i-a-i-ai, I'm your little bufferfly!"
Finaste namn: Liberty Alliance Project. Ska läsa en artikel om vad det går ut på. Dags att göra det nu.
Jubiléum: 9 månaders distansförhållande. :)


Kommentarer
Postat av: Kaprifol

Är det nån som har kodat för mycket här eller? *rodnar* Butterfly var nog mer rätt. :)

Postat av: Elisabeth

Mäh! Inte är det idag som ni firar månader - det är väl imorgon? (Ja, jag har bra datumminne, och jo, jag hänger upp mig på detaljer. ^_^)

2007-02-01 @ 17:54:57
URL: http://funderingarochtankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback