Då tar jag mitt data och går

Jaccal var roligt att jobba med, men helt utan dokumentation vad det verkar. Det gör det hela lite svårare, minst sagt. Tack och lov var det ett open source-projekt så det finns (odokumenterad :) kod att titta på. Alltid nåt. Känns lite som att ta språklektioner på det språk som lärs ut, i början är det omöjligt, sen tror man sig har förstått. :)

Håller just på att ladda över filer till min lilla minnespinne så att jag kan gå hem. Fredagsfikat idag var förövrigt ypperligt ordnat som vanligt. Länge leva Marjos kladdkaka! (Men LadyFrost, vi skippar lättgrädden och tar riktiga grejer nästa gång, eller hur? :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Ah, fredagsfika! Mums. :d Roligt med länken till min blogg förresten (om gardinerna); jag blir alltid lika förvånad när jag ser en länk till min blogg, haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback