Uppe med tuppen, en lat tupp

Jag hade tänkt ge mig ner på stan, men ruskvädret och en känsla av att vara småförkyld och hängig fick mig att stanna hemma med matteböckerna istället. Lite småpluggande, småsurfande och en trevlig playlist kan få vem som helst att piggna till... men mitt tips: kolla playlisten en extra gång. Huvudvärk och 70-talspunk (med saxofoninslag och en sångerska vars röst sägs kunna skära genom metall) är ingen bra kombo. ;) Nu är jag iaf up-and-running och väntar på Vic som kommer på kafferep och lite mer pluggande.

Dagens skräppost kom från en programmerarcommunity som jag inte minns att jag någonsin har registrerat mig på. Däremot besökte jag den dagligen under exjobbet eftersom den hade ett enkelt inloggningsformulär utan dolda fält. Detta var perfekt att låta mitt smarta kort fylla i inloggningsuppgifter i. (Är det mitt smarta kort som har registrerat mig? Hur smart är det egentligen? Inte smartare än jag, hoppas jag. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback