Umgås

Idag jagade Fisken upp mig i ottan, d.v.s. innan kl 10. Sedan drog vi ner på stan för att titta på folkvimlet och äta god sushi på ett ställe som låg vid Kungsportsplatsen och hette något så skojigt som "Hälsosushi". Gott var det iaf. Det kan lugnt bli mitt stamställe. :) Därefter åkte vi med en snabb buss, en sån där som känns som hämtad från Liseberg när den snabbar på i kurvorna, hem till Fiskens kompisar för att äta och umgås. Mycket mysigt, måste jag säga. (Egentligen var detta ett superduperhemligt möte datasäkerhetsexperter emellan, men schhh, säg inget. ;) Imorgon ska vi ut och göra stan igen, då ännu grundligare än idag. Nån gång innan den Stora Nyårsfesten måste vi även städa, men jag tror jag delegerar det till min Fisk... *s*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback