Tantvarning!

Idag är det fest och jag är inte bjuden, men jag ska gå ändå. När det är Nobeldagen äter jag nämligen något lite finare framför TV:n, lyssnar på talen och väntar andlöst på att få se vilken färg drottningen har på klänningen i år. Mamma och jag brukar slå vad om det, fast det blir inte så spännande i år - båda tror på smaragdgrönt. Jo, jag vet att mina tantpoäng har ökat osunt mycket nu, men såhär är det. Sån är jag. Det kanske är lika bra att jag börjar läsa "Svensk damtidning" och använda papiljotter också så att ingen behöver tvivla. :)

Precis nu... ska jag och min kaffekopp ta en eftermiddagsfika och kolla på robottävlingar. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Tagge

Silvia borde definitivt ha lyssnat på dig och din mamma. Smaragdgrönt hade varit fint. Det röda ser allför skrikigt ut.. speciellt som döttrarna klätt sig i ... är det verkligen svart?

2007-12-10 @ 17:01:51
Postat av: Kaprifol

Precis, hoppas att Silvia förstår vart hon ska vända sig nästa år för att få goda råd. :) Döttrarna däremot hade lyckats bra i år.

Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Låter inte helt fel.. fast jag tar min kopp kaffe nu.. just nu.. till Andra Avenyn:-)
Nobelfesten, ja du.. tror drottningen bär något åt rött i kväll.. vi får se:-)

2007-12-10 @ 19:57:05
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Jaa, hon borde lyssnat på er! Det röda var inte alls något att hänga i julgranen. Såg ju ut som en morgonrock (eller ja, inte riktigt, men nästan).

2007-12-10 @ 19:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback