Professionell särbo

Jag sitter och ändrar i en text och känner mig som ett mycket litet shellscript, men sådana monotona arbetsuppgifter måste också göras. Sen har jag funderat lite över min framtid som jag inte vet så mycket om annat än att den verkar ljus. Det är troligt att jag kommer att stanna där jag är lite längre än det var tänkt för att fortbilda mig samt lära den yngre generationen datasäkerhet. Det blir rätt mycket undervisning i vår så jag ska börja öva på labbassistentens mantra: "Gör om, gör rätt och kom tebax, ok?" som ska uttalas som om det vore ett enda ord. ;) Dessutom måste jag lära mig att virka och lösa sudoku så att jag har något roligt att göra när jag åker buss, för det kommer jag att göra ofta i min ljusa framtid. (Så här är det Fisken: bara för att jag inte kommer att flytta till dig direkt så kommer du inte undan mig. *fniss*) Förresten, min Fisk har världens finaste bild på sin blogg just nu. Gå dit och kolla vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback