Lugn

Ni anar inte hur lugnt jag tar det så här under storhelger. Idag har jag ägnat mig åt att läsa "Året runt", provsmaka mammas julkakor och försöka hitta den perfekta julgranen. Det här med gran känns lite överskattat tycker jag. En prålig julkaktus skulle jag tycka bättre om, eller varför inte en enorm amaryllis att dansa runt? Lite nytt sådär. ;)

Värt att notera idag är att bloggens cirkel är sluten! När jag började blogga hade jag just fått exjobb och nu, efter ett halvårs exjobbande och en längre tids redigerande och rapportfixande har jag fått en drös högskolepoäng. Min första tanke var "Vad är det där för konstig kurs? När gick jag den?" Sen kom jag på "Just det, jag byggde en smartkortsbaserad sniffer..." ;) Nejdå, jag lär aldrig glömma de smarta korten. Speciellt inte nu när jag har bloggat om dem, länge och med känsla. *s* I vår ska jag förövrigt få hålla föredrag om smarta kort för alla som vill höra på. Det ska bli kul... för mig i alla fall. :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Ha en god jul och ett gott nytt år. Berätta sedan om du har dansat runt en amaryllis :0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback