Dagen innan

Det har klätts gran och jag kan lugnt meddela att vi skulle vinna priset för årets pråligaste gran i år också, om det nu fanns något sådant pris. Prålig på ett bra sätt då, med den snyggaste julgranskulan (den rosa) längst fram och små flugsvampar av papp längst fram på vissa grenar, så som det ska vara. :) Ikväll väljer jag att se den ultimata julfilmen "Groundhog day" (Måndag hela veckan) som på ett moraliskt uppbyggligt sätt berättar om vikten av att vara en god människa och ta vara på sitt liv... och så är det en otroligt rolig komedi också. Den perfekta julfilmen som sagt.

God jul på er allihopa nu! :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

God jul! :)

2007-12-23 @ 21:56:15
Postat av: Pialotta

Komer inom och önskar dig en trevlig och fröjdefull Jul..
Julekram o ha de gott med allt.. film är inte så dumt.

Postat av: Anonym

Tusen tack för dina gulliga kommentarer. Värmer så gott! Är det rosorna du tittar på - de är inte så många utan från första året. Måste bearbeta alla andra också - men det är sååååå trist. Har nog 200 rosor nu.
Älskar rosor - men helst i verkligheten.
Önskar dig en riktigt skön och GOD JUL!

Kram Randi

PS. Min gran är inte heller stylad - försökte ett år men fick bakläxa. Fick plocka ner allt silver och vitt och hänga upp ALLT ANNAT!!! Barnen (idag vuxna)
accepterar fortfarande ingen stylad variant.

2007-12-24 @ 12:40:01
Postat av: Helena

God jul önskar jag dig.
Hoppas du får riktigt många julklappar av tomten, kramar.

2007-12-24 @ 13:05:42
URL: http://solgudinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback