Rockin' Girl Blogger

image142

Jag och såna där kedjebrevsgrejer... Jag vet att det är lite fult, men jag kan ändå inte låta bli och just den här gången var det något bra, kändes det som. I vilket fall som helst var det roligt att få det lilla priset "Rockin' girl blogger" av
Elisabeth. Meningen är nu att jag ska välja ut tre bloggande tjejer som jag vill förära en utmärkelse. Det får mig att minnas den gången då jag försökte bli en del av någon slags länklista för kvinnliga bloggare, men sedan aldrig hamnade på listan. Tekniskt fel eller för nördig blogg, det får jag aldrig veta. ;) Till saken: Jag vill ge utmärkelsen till LadyFrost som bloggar om vardag, datorer och luddiga hundar på ett personligt sätt. Dessutom fotar hon så att allt blir fint. I övrigt består min bloggläsning i stort av en massa modebloggar och eftersom det skulle vara rent ofint att bara välja en av de fyra duktiga tjejerna på Fatale så hyllar jag er i klump. Sist men inte minst tycker jag att en riktig rockin' girl blogger är Ebba. Detta för att jag, en inbiten teknolog, läste varenda nummer av Veckorevyn under det år hon var chefredaktör, bara för att jag gillade hennes blogg. Då ska man allt ha nån sorts utmärkelse. :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Aaaaw! Jag älskar att vi på Fatale är Rockin' Girl Bloggers, och du förtjänar verkligen din fina rosa utmärkelse! ;) Rock on, baby.

Postat av: Kaprifol

Jo, jag kunde inte låta bli den lilla rosa, pixliga bannern. Den är ful-gullig på nåt sätt. Det är som att vara 14 år igen och hänga på nån chatcommunity och ha en barbierosa personlig sida. :)

2007-08-03 @ 09:38:48
URL: http://kaprifol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback