Nattuggla

Igår var jag på ett mysigt fika som ledde vidare till en trevlig förfest och sedan ut på stan. Det slog mig att det var länge sen jag var på ett vanligt uteställe, ni vet, ett där svart plast inte är den gällande klädkoden och där det heller inte är 100% studenter (som dricker fulöl och fulcola). Det är nog bra att jag får följa med ut i verkligheten ibland också. ;) Idag ska här groddas groddar, kokas gryta och så ska jag försöka studera lite också... och köpa kaffe, mycket viktigt.

Observationer...
  • Nästa fest ska bli en temafest, det verkade alla överens om. Däremot var det svårt att enas om ett tema. Det lutar åt ett kombinerat sjörövare- och dokusåpaparty. *fniss*
  • DJ:s som försöker mixa saker som "La Gasolina" med nåt av the Hives förtjänar nån sorts utmärkelse för att de försökt.
  • Jag, kvinnan utan identitet, klarar mig ändå rätt bra. Bara jag kan bevisa att jag någon gång har varit över 18 så verkar det vara lugnt. ;) (Väntar dock ivrigt på mitt nya, fina ID-kort.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback