Kafferep

En kaka till söndagskaffet skadar ingen. En fem-tio kakor skadar inte så mycket iaf. :) Via Tisdagstema hittade jag till Lisas blogg och hennes goda kolakakor. De verkade snabba och enkla, så utan sirap, men med en rejäl klick honung svängdes de ihop och så blev det ett litet kafferep för mig och en kaffetant till. *s*

Jag sitter nu och njuter av min fina lägenhet som jag lyckades städa i ultrarapid, småtrött från natten innan. I högtalarna är det Retrosic och Klinik, det har blivit så mycket pop idag så jag måste väga upp det. På skärmen är det grundläggande föreläsningsanteckningar i digital identitetshantering. Jag har blivit ombedd att läsa dem och antar att det är på tiden nu när jag har suttit i ett halvår och sysslat med sådant, men bättre sent än aldrig. :) Planen är att hinna exjobbsfixa lite mer ikväll och fortsätta imorgon samtidigt som jag läser artiklar och gör annat jobbförberedande ifall något sånt dyker upp. Jag befinner mig i ett gränsland just nu vilket ger upphov till en massa multitaskande, men det klarar jag. Jag har ju kolakakor! Sådetså.

image168
Mycket enkla, perfekta till starkt kaffe

Kommentarer
Postat av: Pia

Ja, visst är det ett gräsligt lag :-)
Mmm...kolakakor - me likey!

Postat av: Lisa

Åhå, honung, det måste jag pröva. Genast!

2007-08-27 @ 12:21:07
URL: http://mittlillahus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback