Goda vanor

Jag har kokat böngryta åt ett helt kompani nu, men jag glömde att ha i levern. Lika bra det kanske. Då blir det stekt lever imorgon istället. En goood vana! *<-- inställsam reklamröst* Jag har i vilket fall som helst fått mina ärenden sprungna och räkningarna betalda och därefter har jag ritat några snygga bilder till exjobbet. Jag fick en kommentar om att attackträden skulle vara mer grafiska (sant, attackträd skrivna som tabeller är hopplösa att läsa inser jag nu). Hade god lust att rita dit några löv och gröna äpplen, men jag lät bli. ;) Nu ska jag göra ett försök att laga is-te. Nån som har ett bra recept? Jag är inte så bra på det där. En gång hade jag i citronpeppar... med buljongexrakt. Bläh!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Ta och drick lite apelsinjuice istället för att göra iste. ;) (Vissa caféer i Göteborg verkar ju i alla fall bland ihop dessa drycker...)

Postat av: Kaprifol

Det blev typ juice av det. Jätteskumt! Jag tillsatte lite krossade nektariner och konsistensen blev typ... kornig. :)

2007-08-07 @ 09:21:49
URL: http://kaprifol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback