Fredagskänslan

Yay, det är fredag! Det betyder fredagsfika. :) När jag är fulltankad med kaffe (dubbel dos på fredagar) ska jag sticka iväg till uni och pyssla med exjobbet. Jag ska försöka boka tid för kursklassning också, eftersom det förmodligen är en komplicerad process. Vad jag förstår så är det nån sorts kommitté som sammanträder och utreder om man får ha "Kulturarvets frågor" i en dataexamen. Nå, jag ska fånga en syo och ställa lite frågor. Sen kan jag inte bestämma så mycket innan jag fått tentaresultaten från veckans tentor, men det skadar ju inte att förbereda sig på det som komma skall. Jag tycker mycket om att planera saker och ting. :)

Förövrigt... är jag väldigt piffig i håret idag. *fjortisfniss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback