Vad hittar vi väl där?

Jag tror inte att det finns någon som bokmärker lika mycket som jag. När jag råkade plocka bort 20-30 bokmärken gjorde det inte direkt någon skillnad mängdmässigt sett. Allt jag tycker är minsta lilla roligt eller intressant Ctrl-D:ar jag. Tack och lov ligger mycket i underkategorier vilket gör att det blir lättare att hålla reda på allt, men ska jag vara ärlig så är det inte direkt ofta jag går in och tittar på mina favoritlänkar. Idag tänkte jag att det kunde vara dags så jag hoppade ner i "Roligt"-mappen och upptäckte en massa spännande saker om mig själv. Eller vad sägs om detta?

Jag roas av de ovanliga, mormonska
namnen folk har i Utah, men skulle själv inte skaffa ett förrän jag visste att det var riktigt ovanligt (vet ni förresten att det finns två svenska kvinnor som har Fisk som tilltalsnamn?). Jag hyser en förkärlek för kalla bad och långa resor, gärna med en bra karta. På resan vill jag gärna träffa likasinnade, ta kort på alla platser jag besöker, äta gott och välja färdmedel efter hur snabbt det ska gå. :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Spännande saker. ;)

2007-04-14 @ 11:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback