Trofast publik

Idag gör jag slag i saken och vädrar mitt kontor! Här luktade mer apelsin än vad som är tillrådligt. Idag ska jag fortsätta att förbereda min presentation. Imorgon ska jag nämligen lägga fram halva exjobbet. Det är nog inte så man brukar göra, men min examinator var nyfiken på vad jag höll på med och hennes kollegor hade också nytta av en snabbkurs i smartcard-programmering, tydligen, så jag får se det som bra övning inför slutpresentationen som jag ska ha till sommaren. Innan jag sätter igång att föreläsa för mina krukväxter (de är en utmärkt övningspublik) så ska jag ta och snygga upp lite kod som jag satt och pysslade med igår. Tror jag ska kommentera den lite också, det hör ju till god sed. Kanske kan krukväxterna få hålla en kodgranskning? *fniss, fniss* Nå, dags att jobba på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback