Stan är gjord!

Idag gjorde vi stan! Jag var förstås tvungen att besöka Panduro Hobby som alltid har något lagom onödigt i pysselväg. Den här gången blev det tygfärg. Det skadar inte att ha ett förråd av sådan därhemma ifall man blir på pysselhumör. :) Sen blev det caféet da Matteo som enligt en av Fiskens kompisar har stans godaste kaffe. Jag är beredd att hålla med. Deras Condensato (med konderserad mjölk) var riktigt god. Vi besökte även ett indiskt snabbköp så att jag kunde fylla på kryddhyllan, samt sci-fi-bokhandeln för att införskaffa del fem i en väldigt spännande manga jag läser just nu. ...och så blev det till slut lite geocaching tillsammans med ett gäng andra cachingfantaster. Passade på att fota omgivningarna lite. :)

image53
Romantisk plats för en dejt? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback