Skriva testplan och fota getter

Så börjar ännu en exjobbsdag med en klase vindruvor och en kopp kaffe (extra stor mugg, extra starkt, ingen fejkgrädde). Det ser ut att bli golvboningsdag här idag. Undrar om det innebär att jag måste sitta uppflugen på skrivbordet och jobba? Återstår att se. I vilket fall som helst ska jag fixa en testplan nu. Jag känner nämligen på mig att nån vill se tydliga resultat av vad jag gjort den sista tiden. :)

Det härligaste med tisdagar är i vilket fall som helst att det är Tisdagstema idag. Temat är djur, så jag vet minsan vart jag ska gå och fota på lunchen. Nej, lugn grabbar, trots att män sägs vara djur ska jag inte fota er. ;) Jag tänkte mer på kreaturen som går och betar i parkområdet precis bakom uni. Får gå förbi där efter mitt seminarium och se om nån vill bli fotad. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback