Prao i Bregottfabriken?

Jag har guidat runt en trevlig grupp med yrkeselever från en vuxenutbildning i fordonsteknik och maskinstyrning. De verkade tycka att det var kul med robotarna och reglertekniken och allt annat som visades. Lycka till med era framtida yrkesliv! Detsamma gäller den lilla tystlåtna tjejen som jag i mitt stilla sinne tyckte var världens tuffaste som läste fordonsteknik. Jag började dock undra lite när besökarna undrade vad hon pluggade för något på universitetet. Eh, vänta nu? Aha! Prao på universitetskansliet. :) Praoat har man ju också gjort en gång i tiden, fast då makulerade jag gamla statistikböcker på ett bibliotek, stod i receptionen och rev sönder böcker. Vilken syn det måste ha varit! *s*

Planen: Fortsätta att skriva intelligenta saker som att "a Java Card Applet is an Applet that is running on a Java Card". Lysande, Sickan! ;) Sen ska jag dra ner på stan och uträtta ärenden och diverse stordåd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback