Lata lördagen

På lördagsförmiddagar är det skönt att göra inget särskilt. Bara städa lite, fota, planera, pyssla, läsa lite i kursböckerna, kolla med sina vänner om det händer nåt kul... webcamma med särbon. Vi gör triviala men mysiga saker som att äta frukost ihop på distans. :) Imorgon ska jag göra trista saker som att deklarera och fixa annat ekonomigojs. Jag måste förresten vara den utlimata anställda. Jag glömmer bort att jag ska ha lön om nu ingen påminner mig och jag tycker om att jobba helg. ;) Saknar alla mina gamla jobb lite, men visst är det skönt att ha tid för studierna också. Var sak har sin tid.

Nu ska jag (i sportig 80-talsoutfit) ge mig ner på stan för att plaska i vatten med några andra glada grodor. :) Ikväll sägs det bli tjejfest också...

Kommentarer
Postat av: annatula

Du får komma och hälsa på!

Postat av: Kaprifol

Jag kommer gärna och hälsar på någon lat lördag, men kanske inte i rosa benvärmare om det inte är ett krav för att få komma förbi. :)

2007-04-23 @ 08:58:21
URL: http://kaprifol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback