Lång arbetsvecka

Nu känns det så mycket som helg att det inte går att vara kvar här länge till. Starkt jobbat av mig: börja exjobbsveckan en fredag och gå hem tidigt. *s* Nå, jag har iaf kommit fram till att jag ska utföra lite gammal hederlig vitlådetestning på systemet jag bygger. Sen får jag komplettera det med en riskanalys av nåt slag också så tror jag att det räcker så. Hittade förövrigt en spännande artikel om intrångstestning. Tror inte att jag har läst någon seriös artikel om det tidigare, märkligt nog. Vet inte riktigt hur jag har lyckats lära mig det där utan att läsa, men det handlar väl om att få "öga för det". Iofs är jag fortfarande blind jämfört med de som är duktiga, men det blir väl bättre med tiden. :)

Dagens...
Flytande föda: Kladdkakan till fredagsfikat. Massor med socker, mums! :)
Musik: "Lights go out" - Client
Komplott: Jag har fått höra saker som "Du ser inte längre ut som en student", "Oj, var det där du" och "Jobbar du här?" idag. Vad har det flugit i folk egentligen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback