Grodkvinna

Jag var mycket riktigt i simhallen igår. Egentligen gillar jag inte att simma inomhus, men jag tycker mycket om att basta. Allra bäst är att det finns en ångbastu som nästan ingen använder. När jag hade suttit där ganska länge och min hud börjat se grodlik ut dök det upp två småttingar som flämtade efter luft en stund och sedan utbrast unisont "Men hur kan Ni andas här!". Eh, jag är Amfibietanten och har därför gälar? ;)

Sen upptäckte jag att jag har fem sim kvar på mitt kort som måste användas senast på lördag. Därför ska du följa med! Ja, just du, men lämna datorn hemma. Alltså, känner du att du är min kompis (det är du om du brukar äta lunch med mig och vet att mitt dopnamn inte är Kaprifol) så är det bara att höra av sig. Blir vi sjukt många får överflödet fixa sina badbiljetter själva. Lördag eftermiddag tycker jag känns rätt. Jag kan redan se rubrikerna i Aftonpressen "Badhusinvasionen, 24-åringen uttalar sig: Jag visste inte att så många läste min blogg". *fniss*

Så, nu ska jag få nåt kodat här och sen ska jag på seminarium i psykologi, därefter fixa ekonomigojs i erntreprenörskursen och så blir det användarintervjuer i den tredje kursen ikväll. Fullt ös!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

*packar väskan* ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback