Gillar läget

Vi får ta lite dagens, för det här håller inte. Dags för dagens...

Uppgift: Skriva rapport och jobba med riskanalysen så kommer jag att få lite handledning med kodandet senare i veckan. Det är kul att skriva rapport som omväxling, men när jag kom till avsnittet "1.2 Motivation" så tog det stopp. ;)
Fika: Kaffe-å-bulle klockan tre. Det tyckte jag behövdes.
Renrum: Mitt! Nej, jag sitter inte i det spännande gula labbet i inlägget nedan (det är inte långt bort dock, tre ingångar från mitt kontor). Däremot kom trevlig städpersonal och städade här och gav mig lite beröm för att jag inte hade så mycket grejer. Det finns väl ett antal skräckexempel på överbelamrade rum inte alls långt från mitt, antar jag... :) Ge mig några år så är jag också på den nivån! *s*
Lunchdiskussion: Bussar! Vilken är bäst, vilka åker i diket, vilka är alltid försenade? För mig är "att bli vuxen" detssamma som att slippa ta den billigaste långfärdsbussen när man ska nånstans.
Glädje: Värmen! Solen! Åh! :)
Soundtrack: "Steps to dysfunction" - Tactical Sekt. Mitt osmarta kort diggar den låten. ;)

Oki, åter till rapportskrivandet. Det är faktiskt roligt och jag tycker att jag har lärt mig en hel massa saker. :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Glöm inte utmaningen!!
Vet du förresten varför det står "0 kommentarer" trots att jag skrivit en kommentar? Alltså, när jag skrivit en kommentar och återgår till startsidan för att hoppa vidare, då står det "0 kommentarer" under inlägget, trots att min kommentar är där. Det är mystiskt!

Postat av: Kaprifol

Det är min bloggtjänst som är lite osmart, inte olikt somliga kort... :) Klart jag antar utmaningen! Ska bara klura på den först.

2007-04-24 @ 17:57:08
URL: http://kaprifol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback