En ny dag gryr

Det kan noteras att...
  • Min fulengelska behöver borstas upp lite. :) Just nu skriver jag rapport utifrån vad jag vill säga, sen får jag gå igenom den och tänka lite på hur jag vill säga det.
  • Jag fick mesigt kaffe idag. Var för trött för att lyckas välja "extra mycket, extra starkt, svart som synden" på kaffeautomaten och tryckte på "blaskigt och ganska lite"-knappen. (Hmm.. Jag borde göra nya etiketter till kaffeautomaten så att det står vad det egentligen borde stå där. :)
  • Glass vore gott! Det tycker jag nog att jag är värd nu...
  • Förutom att skriva rapport ska jag även jobba en timma efter lunch, vara bisittare på en intervju ikväll och åka och köpa bussbiljetter. Jag brukar inte köpa sådant över nätet, nämligen. Däremot har jag online-deklarerat i år. Jag känner mig så modern! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback