Dagens

Dags för lite dagens...
Tråkiga: Gå ner i sitt fängelseliknande förråd med vinterskor och plocka upp vårkläder. Nå, det gick ju ganska fort.
Besök: Mamma kommer snart och hälsar på. Tänkte att jag skulle fresta med lite wok.
Outfit: Vitt linne som jag har målat blommor och en stor blå fjäril på. Alla klär i fjäril. :)
Plugg: Jag måste läsa lite psykologi inför veckans seminarium, förbereda två gruppmöten som hålls imorgon samt skriva en marknadsplan (som ska ingå i ett av projekten), hur man nu gör det.
Bild: Ett foto från Göteborg för att inte glömma bort hur fint det är där, men handen på hjärtat, hur kommer det sig att jag och Fisken alltid hamnar på bakgator, i källare, vid reningsverk och på liknande ställen? ;)

image56
Ni skulle ha varit där.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hur man skriver en marknadsplan? Jo, man flummar på. ;D Nej, skämt å sido. Jag vet inte hur mycket ni fått lära er, men det finns vissa punkter som ska ingå. Vilka dessa punkter är har jag dock förträngt. ;) Rolig skylt förresten! Mina fördomar säger mig att folk i Linné ogärna befattar sig med andra stadsdelar (speciellt inte om de andra två kemtvättarna låg i Masthugget/Majorna). ;)

Postat av: Kaprifol

Jag hittade en bra tips-lista för marknadsplaner så den försöker jag följa. Priskalkyler och sånt höftar jag till lite. Det blir nog bra till slut. :)
Aha, det är lite grannfejd mellan stadsdelar? Anade just det. :)

2007-04-16 @ 20:58:55
URL: http://kaprifol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback