Dagar i Västra Frölunda

Nu befinner jag mig på resande fot igen, det är ju långhelg så det gäller att passa på. Just idag är det vackert solsken över Göteborg så jag ska passa på att vara utomhus. Fisken stack just iväg iklädd cykelbyxor, GPS och kom-radio samt en massa andra attiraljer som gör att det är svårt att veta om han är tekniknörd eller friluftare eller båda delarna. Geocachingmaraton till cykel är inte riktigt mig grej så för mig ska det bli lite shopping, kogpsyk-plugg och fotosession med Elisabeth i Botaniska Trädgården. Jag utlovar blombilder ikväll. :) Over and out, nu ska här minisemestras!

Till mina projektgrupper, exjobbshandledaren, styrelsen och andra berörda parter: Jag har med mig böcker, artiklar och mötesdagordning. Jag lovar att inte slappa *hela* helgen utan även göra min plikt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback