Alla taggar utåt

Hjälp, det är fredag igen! Jag blir lika förvånad varje vecka och tycker att tiden går så fort. Här kommer lite dagens...
Eftermiddag:
Ska ägnas åt entreprenörskap. Både föreläsning och möte blir det. Det ska vara en gästföreläsare så vi får se vad det blir för en. De brukar lyckas hitta intressanta föreläsare.
Grodsim: Bastubad för mig ikväll, men jag klarar naturligtvis ett till imorgon. :) Rabattkort och dylikt som ska användas under ett år är hopplösa för mig. Det blir väldigt mycket gjort sista månaden... (Elektronikuppgifter med ett års deadline, minns nån dem? ;)
Igelkott: Vad är detta nu då? Samarbeta lite, din lille rackare! Mitt smarta kort och rullat ihop sig till en taggig boll och vägrar ta emot anrop. Det visar iofs att min koppling till kortet funkar, men att det förmodligen inte har gillat mina autenticeringsförsök. Hmm... I fortsättningen ska jag skriva ut alla meddelanden från kortet så att jag ser i god tid om nåt går snett. Som det är nu så kollar jag på korttrafiken med *viskar* en USB-sniffer. *förbereder nollställning av kort, eller annan Plan B*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback