Hemligt uppdrag

Igår hörde jag att en kollega släppte in några människor i konferensrummet så jag blev nyfiken och kikade ut i korridoren. Jag brukar inte vara fullt så nyfiken, men det lät som om det var hantverkare och det är någon form av ommöblering på gång så det är spännande att se vad som ska hända. Jag blev lite paff när jag såg vad som stod i korridoren: en ryggburen dammsugare. Det vet man ju vilka som har sådana. Jag frågade kollegan vad besökarna skulle göra. Han sa att de skulle rengöra ventilationssystemet. "Är du säker på att det inte är Ghost Busters?" undrade jag och det var han inte helt hundra på så han gick och frågade dem. Nej, så var det inte, förklarade de, mycket roade. Det är ju klart att de nekar, eller hur? De är ju "under cover"! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback