Avslöjanden

Jag loggar inte min musiksmak med last.fm här hemma just nu. Dels har jag helt enkelt inte hunnit installera Spotify-pluginet efter senaste ominstallationen och dels är det lite skönt att lyssna utan att allt blir loggat och listat på nätet. Helt ologgad är jag dock inte, för Spotify listar vad jag lyssnar på mest just nu och delar det med det fåtal personer som jag delar låtlistor och annat med. Det kan jag leva med, även om Spotifys listor över mina "favoritlåtar" inte alls är lika korrekta som last.fm:s. Spotify verkar bara utgå från vad jag lyssnat på helt nyligen och det ger inte någon rättvisande bild. Men, nu kommer det spännande! Jag kollade vad mina bekanta som jag delar låtlistor med lyssnar på och det är betydligt mer poppigt och glatt än jag kunde tro. En mycket musikintresserad föreningskompis som anses ha bra smak och koll på det stora hela verkar fullkomligt ha förlyssnat sig på Britneys senaste, förmodligen utan att veta att alla andra vet. Mycket roligt detta, på alla sätt och vis! (Riktigt bra låt förövrigt, men det tycker jag inte riktigt hör hit... ;) Undrar om Blaufish vill byta låtlistor med mig? :) *spionkaprifol konspirerar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback