Gröna små äpplen

Jag hade tänkte blogga om något annat, men detta är för bra för att förbli obloggat: när jag söker med Google uppdaterar den sökresultaten i realtid, alltså om jag skriver "bl" för att söka på blogg så visar den populära träffar som börjar på bl (Blocket är mest poppis) och sedan när jag har skrivit klart hela ordet visar den träffar som handlar om ordet blogg. Det ser snyggt och web 2.0:igt ut när sökresultaten uppdateras medan jag skriver, men Blaufish tycker att uppdateringen går för snabbt så att det blinkar mycket på skärmen. "Det far runt som små äpplen", är hans kommentar. ("Fjärilar", rättar min guru sedan. ;)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag håller med Blåfisk! Faktum är att jag stängde av den där funktionen, just för att det blev en så massa blinkande.

2010-11-25 @ 07:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback