Det senaste

Jag har tre saker att dela med mig av, inget viktigt, men ändå tre små nyheter:

Ett:
Det har kommit en bok med de bästa texterna från Skunk.nu, mitt gamla favorittillhåll på nätet. Med stor säkerhet finns inget som jag skrivit med där, så det är inte av personliga skäl jag nämner det här, men det är lite kul ändå. (När jag var på Skunk under sent 90-tal fanns där nog ingen som skrev något som var värt att spara till eftervärlden, men vi hade roligt. :)

Två: Jag har fått en
webbserie skickad till mig eftersom den skulle roa mig. Det gjorde den, för hela poängen är en QR-kod. (Jag hade faktiskt en streckkodsläsare tillgänglig och kollade vad det stod. Det var roligt. :)

Tre: Min lokala pizzeria har bytt stil. Den har numera ett fint italienskt namn, modern inredning i beige och brunt, glad och ung personal, trendig och kanske även lite nyttig mat och stället lockar hippare människor än innan vad det verkar. Jag är lite tveksam. Det ser fint ut, men jag har många fina minnen från det gamla stället. Speciellt tyckte jag om den gamla loggan med en kvinnlig pizzabagare/servitris på. Det var nog meningen att hon skulle se lite snygg och flirtig ut där hon höll i en pizza, men något hade blivit fel. Tjejen på skylten såg jättesur ut och höll pizzan så att det såg ut som om hon skulle kasta den i ansiktet på en gäst närsomhelst. En sån skylt kan räcka för att ett ställe ska vara värt att gå till. ;)

Kommentarer
Postat av: Busk

Va? Nej, vad heter Sandras nu då?

2010-11-29 @ 22:42:51
Postat av: Kaprifol

"Tallriken", fast på italienska. Du får gå dit och titta själv. Provät gärna också och ge en recension.

2010-11-30 @ 08:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback