Veckan som gick

Jag har gjort saker i veckan, bara roliga saker faktiskt, men många. Det har blivit sena kvällar och mer sånt blev det under helgen. Under lördagen var jag på en kurs i att leda studiecirklar. En kurs riktad till musiker visade det sig, men det var mycket spännande ändå. Innan dess var det flott fest med jobbet och igår var det synthklubb (med något märkligt tema som nog ingen förstod riktigt, men det är ju lite grejen med temafester)... och idag ordnade jag lite fika. Gästerna kravlade runt på golvet, kastade spaghetti, somnade och hade sig. De allra yngsta gästerna alltså, inte resterande. ;) (Fast de var jättecharmiga och snälla också, smågästerna. :)

Kommentarer
Postat av: T

Haha... gästerna kravlade runt och kastade spaghetti... Jag blev lite lugnad av fortsättningen. :-)

2010-12-13 @ 10:14:26
Postat av: Elisabeth

Nya sällskapsleken: Krypa runt på golvet och kasta spagetti. ;-) Jag ska komma ihåg var jag läste det först. ;-D

2010-12-13 @ 21:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback