Men lägg ner!

Lunchade med en kompis som bland mycket annat driver fixarfirma. Han gör allt från finsnickeri till inredning och programmering. Självklart tycker jag att man ska ta vara på sina talanger! Därför borde jag driva "Kaprifols nedläggningsfirma". Det funkar såhär: Ni hör av er och berättar vad ni vill ska läggas ner, skickar dit mig och nästa år är hela klabbet nedlagt. Jag gör allt från festivaler till... ja, allt egentligen. Såhär: Härom året hade jag äntligen möjlighet att komma iväg på SAMA. Det var tioårsjubileum och tyvärr även sista gången det gick av stapeln. Sedan hittade jag ett lämpligt substitut i det jag ska iväg på nu. Det är tionde året det ordnas det här också, men inte... jo, idag fick jag veta att det är sista året. Bah! Vad tycker ni att jag ska avveckla nästa år då? ;)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

På min önskelista finns...



... midsommarafton (okej, lite komplicerat, men det ska nog gå det också ;-))

... Hockey-VM

... samtliga deltävlingar och finalen i Idol

2009-04-09 @ 22:25:57
Postat av: Kaprifol

Inget jobb är för stort för mig! Tyvärr innebär detta att jag behöver gå på både Idol och Hockey-VM, men vad gör man inte. ;) (Midsommar kan vi väl spara? :)

2009-04-10 @ 06:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback