Två år senare

Jag har haft en lugn första maj efter en lugn Valborg. Iofs skriver tidningarna att det inte alls var lugnt igår, men bristen på lugn är i vilket fall som helst inte mitt fel den här gången. Imorgon jobbar jag som vanligt (och ska försöka få en bra bild på kråkisarna) och till helgen träffar jag mina föräldrar medan Fisken ska iväg och invadera ett grannland. Han tänkte göra det på cykel, jag är säker på att det kommer att gå bra. :) Helgen nästa vecka däremot kommer vi att träffas IRL. Äntligen, det kom lite för mycket annat emellan de andra helgerna. Jag hoppas att det finns någon körsbärsblom kvar nästa vecka, för det är höjden av fint.

image329
När vi ses kommer vi att ha varit ihop i 2 år och 8 dagar. Tänk er!

image330

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Grattis till "två-års-dagen". Tiden går verkligen fort!

2008-05-01 @ 18:17:22
Postat av: Kaprifol

Tack! Det är delvis din förtjänst att det sa klick den där gången. Iaf var du ett utmärkt moraliskt stöd. :) Och visst, tiden går hiskeligt fort...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback