Hurtbullar

Jag tyckte att det verkade bra att vi gick ut och gick lite idag. Jag borde ha anat oråd när Fisken började packa kartor, vattenflaskor och trangiakök. Något klätterrep tog han inte med, men det skulle ha varit bra att ha tror jag. :) Fiskens uppdrag var att ta några geocacher, laga fältmässig mat och hitta rätt väg. Mitt uppdrag var att inte plurra i någon sjö eller trilla ner för något berg. Båda två slutförde uppdragen bra, tycker jag allt. :) Det kom lite pudersnö på oss också. Sånt är alltid mysigt.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Mysigt?!? Urkigt, skulle jag kalla det. ;-) Hoppas att du aktade dig för alla ormar också (som väl i och för sig sover vid den här tiden på året, men ändå). ;-D

2008-01-02 @ 19:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback