Tredje part hade roligt

Ännu en dag i karantän, men nu får det vara nog med det. Lite vila bara, så kan jag nog vara ute i världen redan imorgon. Även om jag nästan är effektivare hemma blir det lite ensligt. Idag har jag mest ägnat mig åt att sätta mig in i tredjepartsprogramvara, dvs kod som någon annan än jag själv har skrivit. Det är sådan kod som skaparna förmodligen inte trodde att någon skulle titta på, att döma av alla lustiga kommentarer, förolämpningar och interna skämt som koden är full av. Jag vet, jag har gjort det själv. Det är jättekul när man kodar, men jag lovar... varje gång slutar det med att någon seriös människa får din kod på sitt skrivbord och sitter där och lusläser och fnissar. Varje gång! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback