Så det var där den var

Jag bor litet och förvarar således skolböcker, resväskor, extratäcken och en massa annat otympligt under sängen. Detta gör att om något trillar ner mellan säng och vägg tar det ett tag innan jag hittar det, men idag storstädar jag så då var det dags att ta en titt. Häpna över vad jag fann:
  • Ett oöppnat paket strumpor
  • En tågbiljett
  • Kurskompendium i kryptologi
  • Boken "Yoga på 5 minuter"
  • En fin väggmobil med änglar
  • Ett kvitto på galltvål från Clas Ohlson
Jag vet inte riktigt vad dessa fynd säger om mig, annat än att jag behöver städa oftare, alternativt skaffa större lägenhet. ;)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Dina fynd talar om följande saker: En dag när du gick på stan (på flykt från ett komplicerat kurskompendium i kryptologi) kom du på att du nog behövde ett par strumpor. Så du köpte att par. Du såg även en bok om Yoga, och eftersom du vid det tillfället (p.g.a. kryptolign) var stressad kände du att du var i behov av lite avslappnande yoga. Därför köpte du "Yoga på 5 minuter", för den lät enkel och bra. När du väl kom hem visade det sig att du inte behövda några strumpor och Yoga-boken var så bra att du yogade ner den under sängen. Nästa dag åkte du tåg till gamla trakter. I de gamla trakterna fick du en väggmobil med änglar som du glömde att sätta upp när du väl kom hem eftersom du då var tvungen att leta efter galltvålen som du köpt på Clas Ohlsson.

Nåå, stämmer detta? ;-)

2007-11-18 @ 17:50:40
Postat av: Kaprifol

Det var bra nära, tror jag... förutom att jag inte tror mig vara så intensiv i mitt yogande att jag skulle lyckas yoga ner något nånstans. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback