Vann rätt låt?

Jag vet ju vilken låt jag hade velat se som vinnare, men det gör inte så mycket. Halva grejen med Melodifestivalen är att min låt aldrig vinner. :) Tänkte avsluta dagen med att läsa en massa kulturbilagor från tidningen de läser här hem-hemma (studentord för det hemma som inte längre är ditt eget hem). De brukar spara dem åt mig så att jag kan frossa när jag kommer på besök. Inte dumt alls, tycker jag. I övrigt händer inget spännande, men det är inte meningen heller. Hem-hemma ska det bara vara lugnt och skönt och mysigt. Ska traggla lite blockchiffer imorgon tänkte jag. Mina kunskaper om dessa är en smula oborstade än så länge. :)

Kommentarer
Postat av: louise

haha, jag brukar också tippa fel, men denna gång fick jag min vilja igenom:D

Postat av: Elisabeth

Rätt låt vann! (Som du redan vet :D)

2007-03-10 @ 22:57:32
URL: http://funderingarochtankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback