Roligt igår

Det var onekligen trevligt igår. Kul att ni blev några stycken som dök upp. Det var roligt att ha er på besök. Nästa gång väntar jag mig dock full invasion, för min egen hälsas skull. Fatta vad mycket överbliven chokladkaka jag fick äta upp själv! Hjälp! ;) Ni som inte kunde vara med på en riktigt bra klubbkväll på Nuclear Nation måste helt klart följa med nästa gång.

Nu befinner jag mig hemma hos familjen på en kort visit för lite matning och uppvilning. Det är fint väder så jag ska nog sätta mig i solen med en ond bok (kursbok, tentaplugg!)... eller så bygger jag vidare på mitt lilla plugin som ska komplettera GPshell-agenten. Det är väldigt roligt och pyssligt att bygga Firefox-plugin har jag upptäckt. Lite som att lägga pärlplattor, fast med kod. :)

Kommentarer
Postat av: marjo

tack för en trevlig fika! det får vi ta och göra om tycker jag:-)

2007-06-03 @ 11:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback