Prototyp

Det har plötsligt blivit sommar och väldigt varmt på en gång. Imorgon är det nationaldagen som min exjobbshandledare påminde mig om, men de flesta studenter verkar festa idag istället eftersom det är en stor utefest för de studenter som fortfarande är kvar i stan och som inte är överhopade av tentor. Själv har jag bara en liten tenta kvar innan "sommarlovet" som jag får se om jag hinner skriva. Exjobbet är som sagt viktigast att hinna klart med. Angående det funkade min prototyp idag! Nu kan jag surfa till webbsidor jag har konton på (mail, forum etc) och inte behöva komma ihåg varken lösenord eller användarnamn. Ett plugin i webbläsaren känner av vilken sida jag är på och meddelar det till agentprogrammet som kör i bakgrunden och pratar med kortet vid behov. För mig personligen är det värsta bra, jag glömmer ständigt och jämt bort mina lösenord. :) Nu gäller det bara att fixa klart rapporten och se om det hinns med något tentapluggande också och sen ni, sen ska jag ha massor av sommarlov och inte glömma ett endaste lösenord under tiden. *s*

Dagens...
Skräck: Okommenterade javascript. Ryyys!
Feta credz: Till Derfian som jag tror var den som fotade dagordningen till mitt tisdagstema. :) ...och till alla er som följde den när det hela begav sig.
Underhållning: Sträckläsa den spännande deckaren jag håller på med. Jag fick nyligen kommentaren "Läser du deckare?". Ja, nu vet ni det. Liknande förvåning har uppstått genom åren då det kommit fram att jag: bakar, har bordduk, innehar musik med Britney Spears, pyntar min lägenhet och äger ett större antal klänningar. Alla döljer nånting. ;)

Kommentarer
Postat av: klpn

Det kan väl i och för sig finnas vissa likheter mellan att läsa okommenterad kod och deckare.

2007-06-05 @ 22:38:01
Postat av: derfian

fett med credz, yo! :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback