Andra liv

Vic kom över på fika och roade sig med mina veckotidningar medan jag skrev på exjobbsrapporten och så lyssnade vi på lite tysk punk och dylikt också för att pigga upp oss en smula. :) Därefter kändes det som om pizza var det rätta slutet på en lång "arbetsdag" så det blev pizza ute i det gröna tillsammans med N som berättade så målande om sitt andra liv i Second Life att man blev riktigt sugen på att prova. Nätvännen H har också talat varmt om detta andra liv, så jag ska, det ska jag... bara jag känner mig lite mindre stressad först. Måste få fason på mitt första liv först. :)

Dagens...
Vildaste: Vi tre tuffingar som valde pizzor vi aldrig provat förut. Det ni!
Soundtrack: "Straight to video" - Mindless Self Indulgence
Hälsning: Till
Elisabeth som är på luffen ute i Europa! *vinkar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback