6/6

Idag är det mycket tomt på uni, men jag behövde skriva ut några övningstentor och tyckte dessutom att det kunde vara duktigt av mig att tillbringa förmiddagen med att sitta här och kommentera kod. Efter lunch tänker jag iaf fira nationaldagen, även om jag inte har en blekaste aning om hur det ska gå till. Det känns som "lilla Midsommar" på nåt vis, så jag tänkte att om jag tittar lite på jippot på torget i min lilla förort och sen kanske äter en bit sill så borde det räcka. ;)

Förövrigt såg jag fladdermöss igår när F släpat ut mig på kvällspromenad. Riktiga fladdermöss! De nappade åt sig flugor på en vattenyta och var otroligt snabba. Häftiga! :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Fladdermöss?! Huuuuh!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback