Zzz... Kaffe!

Godmorgon govänner! Nu har jag passat på att stiga upp. Ja, jag vet, men jag somnade sent och det är ju ändå tenta-period och fritt fram att ta sovmogron. Inget jag kommer att göra till en vana dock även om mitt schema är relativt fritt nu till våren (det betyder verkligen inte att det är tomt, bara att jag inte behöver göra mina tusen sysslor på bestämda tider).

Nåväl, dags för en lista! Dagens:
Sömniga: Jag
Frukost: Kaffe och sågspånsbröd med leverpastej
Allierade i ovädret:
Elisabet
Musik:
Rewritable Media

Då kan vi alla luta oss bakåt och fundera på vad man gjorde på den gamla goda tiden innan vettig bandbredd. Jag minns när man laddade hem bilder över modem och det tog... tja, ett antal minuter, men det kändes som flera år. Nu däremot kan jag dricka kaffe i realtid med min särbo fastän han befinner sig i en annan stad... och jag kan lyssna på strömmande media utan eviga buffertider. Bandet jag tipsar om spelar tung synth (EBM för de insatta) och kommer från Guadalajara. Om du har sett sköna såpan "Ugly Betty" så har hon en fin poncho därifrån. Lyssna och njut om ni törs. Självklart är det alldeles lagligt. :)

Kommentarer
Postat av: emma

hej. jo vädret är inte allt för roligt. Snö skulle vara det bästa. Men det ser inte ut som om det ska komma någon i alla fall. Hoppas att allt är bra med dig ananrs. sköt om dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback