Plug me in!

Yay! Hittade ett fint plugin som jag kan använda i min utvecklingsmiljö. Jag är inte helt hundra på om det är kompatibelt med min hårdvara, men det är värt ett test. Kommer att underlätta massor om det funkar annars får jag klura ut nån annan lösning. Nu när det går bra har jag god lust att stanna kvar hela kvällen och piffa och fiffla, men icke. Jag måste dra till biblioteket och läsa en referensbok om användarstudier innan de stänger. Det står i min almanacka och den ljuger inte. Lugn, jag tänker verkligen inte läsa hela boken. ;) Ska dra och handla ett gäng blodapelsiner också. Så härligt goda... och fint mönstrade också.

Hu, jag måste skaffa nya hörlurar. Kan bara jobba med musik (just nu technomixar av typ vadsomhelst i en låååång filström) och håller på att få "podöron" på kuppen. *s*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback