Alla mina tankar väntar

Nu har jag fått iväg lite viktiga mail, såna där man gärna skjuter upp annars. Känns bra. Torsdagar är förövrigt alltid bra. Varför? Därför.

Morgondagens...
Ta-med: Frukt, liten bordduk, växter, diverse annat gunk. Kontoret, nu flyttar jag in på allvar!
Metod: Brainstorm! Mindmapping! Eller som Dance or Die sjunger  "Take me to the brainwash company,
All my thoughts are waiting to be free".
Mysigaste: Datorklubben, när fredagsstämningen sänker sig och alla blir glada och harmoniska.


Kommentarer
Postat av: Sara

Det är helt rätt! Blogga mer, plugga mindre..
Fast nu får jag ta tag i pluggandet på riktigt, eller städa hela huset.
Kram!

Postat av: Elisabeth

Hum. Torsdagar är bra, fast inte om man har tenta på lördagen. :D För övrigt verkar det mysigt med eget kontor! Sådant får minsann inte vi.

2007-01-18 @ 22:39:39
URL: http://funderingarochtankar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback