Plugga med katt

Det ösregnar och åskar ute idag. Det tycker jag hemskt mycket om. När det är oväder lever jag upp. Detssutom är det lättare att plugga när det inte är stekhett hemma. Igårkväll var det dock fortfarande soligt och just när jag tänkt lägga mig till rätta och läsa modetidningar ringer Vic och vill plugga ute i solen. Vi gjorde så gott vi kunde, men det hela försvårades av att en liten klösig katt placerade sig mitt i skolböckerna och inte ville flytta på sig utan strid. :)

image153
Katten gillar våra böcker mer än vad vi gör...

image154
Där kan du allt sitta, din klösmaskin!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

MEN så söt! Katter brukar gilla att ligga i böcker faktiskt. De fattar nog att böckerna tar uppmärksamhet från dem, och att människorna inte kan bry sig om böckerna om de placerar sig i dem.

2007-08-08 @ 10:28:46
Postat av: Kaprifol

Ja, visst var det en gullig liten en. Lite ilsk dock, Vic blev klöst när hon försökte flytta det lilla livet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback