Kikazette!

Psst! Snart lanseras Kikazette, en liten widget du kan bädda in i blogginlägg för att visa bilder, exempelvis på dina snygga kreationer, för att sedan låta dina läsare rösta på vilken som är snyggast. Läs mer om hur det funkar här. Änsålänge har widgeten inte lanserats fullt ut, men håll ut några dagar så kan du få din egen. Jag kommer lugnt att köra med det här så kan ni hjälpa mig att välja nagellacksfärg på morgonen. Hittils har jag bara betatestat lite, men det verkar lovande.

Blogg.se låter mig inte bädda in iframes (med det ska det väl bli ändring på, hoppas jag?), men ni kan få se hur det kan se ut på en extern sida istället för inbäddat. Kolla på ett betatest här! (Nej, jag är inte inblandad i det hela, men jag känner en av personerna bakom och tycker att idén är helt grym. :)

Kommentarer
Postat av: Paula

Det där lät kul! Men, får nog välja annat än kläder om det ska vara nån mening, går ju jämnt kläd i mysbrallor...

Postat av: Elisabeth

Rolig idé det där. Tillåter Blogger sådant? Inte för att jag har något att visa upp, men ändå. ;-D

2009-02-19 @ 20:48:26
Postat av: Kaprifol

Vet inte riktigt, men blogg.se tillåter det inte just nu. Ändrade precis inlägget och lade till att iframes inte stöds (efter att ha provat att testa min lilla betatest-widget). Hoppas dock att de kan bättra sig på den punkten! (Du kan ju visa ditt fönster med olika finsaker i. :)

2009-02-19 @ 20:53:40
Postat av: Nnika

Ursäkta mitt sena svar. Jag grät inte heller till Titanic, men till Dagboken rann det hela tiden nästan.. :-) Mycket bra film.

2009-02-20 @ 12:26:34
URL: http://www.nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback