Sådant som sker

De sista databastesterna är färdiga och jag har nu nästa spännande steg att se fram emot. Det är faktiskt roligt och det blir bra också. Enda problemet just nu är prestanda. Varken mitt program eller det jag ska använda mig av slår några hastighetsrekord. Det blir till att optimera, helt klart.

Dagens...
Behov:
Vic fixade mitt hår med mjukt vax en gång och det blev väldigt fint. Jag försökte samma sak imorse, men förstår nu att det inte var nya hårprodukter jag behövde. Jag behöver en stylist! Finns det nån stilsäker student som vill jobba åt mig? Extraknäck ser alltid bra ut i CV:t. ;)
Eldslukning: Thai-mat till lunch är lyxigt och gott. Synd bara att det ska vara så svag smak. *krydda, krydda* Nä, det är fortfarande svagt... Gahh! Vatten! (Hint: Röd, tjock currypasta sjunker till botten. Rör om!)
Bästa nyhet: Fisken dyker upp redan nästa vecka på plötslig utbildning med jobbet. Yay! Bara lite drygt en vecka mellan besöken den här gången. Det är nästan som om vi vore sambos. Super-duper, tycker jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback