Arg fisk äter!

Fastän jag inte har fyllt år ännu i år har jag fått fina presenter av Blaufish. Bland annat fick jag en fiffig grej som man öppnar marmeladburkar med (genom att göra lite vakuum under locket). Detta är något som jag har behövt mycket länge, faktiskt. Det roligaste av allt är att grejen ser ut som en folkilsk fisk. Jag har roat mig och Blaufish med att placera den fina fisken på olika ställen i köket och säga "Arg fisk äter...". Det här är och förblir mycket roligt. :)

Arg fisk äter choklad! (Finchoklad med salt i, även det en present!)

 

Arg fisk äter frukt! ;)


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Haha, du kan skapa en hel serie med Arg fisk gör si och så.

- Arg fisk lagar mat

- Arg fisk diskar

- Arg fisk tittar på utsikten

- Arg fisk äter [fyll i valfri maträtt]

Etc.



;-D

2011-03-11 @ 21:53:57
Postat av: Kaprifol

Ja, Blåfisk håller med och tycker att Arg fisk skulle ha en egen blogg! ;)

2011-03-15 @ 14:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback