Vårvindar friska

Igår dök V upp och bjöd på kruskaklifri frukost. Mycket uppskattat! Vi firade bortglömda födelsedagar och jag fick en massa fint, bland annat de klatschiga ljusen och det lilla hönset på bilden nedan. Sedan fönstershoppade vi, eller vad det nu heter om man tittar på saker på nätet utan att handla något. Skärmshoppar, kanske? Därefter förberedde jag mig för en liten tillställning som var utannonserad som flyttfika, men som övergick i fest och sedan i en klubbkväll på stan. Jag hade med mig kolakakor i en liten korg och den korgen fick sedan följa med ut. Jag hängde in den i garderoben, även om det hade varit roligare att dansa med den och kunna ge ohängda människor korgen, men man kan väl bli utkastad för mindre. ;)


Idag postade jag ett brev. Dagens bedrift! ;) Jag passade på att gå en promenad och fota lite också. Det var länge sedan jag var ute och gick utan att vara påväg till eller från någonting. Det bästa med att bara gå är att det inte går att gå vilse. Alla håll är ju rätt håll. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback