Plötsligheter

Jag brukade tillbringa en hel del tid i ett konferenssystem där det fanns en plats som hette "Plötsliga plötsligheter". Dit skickades sådant som var lite för underligt och oväntat för att någon skulle veta vad man annars skulle göra av det. Idag var det fullt av plötsligheter ute i verkliga livet! Jag hamnade på en fotoutställning på vägen hem och på träningen spelade gymledaren en Covenant-låt mitt bland all den andra gympamusiken. (Jag lovar, det är "plötsligt" så det förslår.)

Det konstigaste ändå: Jag träffade en bekant som jag springer in i ibland och pratar lite datorer med. Det är inte så underligt. Det märkliga denna gång var att han hade följande telefonproblem: När han försökte ringa sin sambo kom han till en helt okänd kvinna som blev lika förvånad hon. På hennes telefondisplay stod det nämligen att det var chefen som ringde och det var det ju inte. När jag tog upp min telefon för att se om vi kunde ringa varandra hittade jag ett intalat meddelande på telefonsvararen... från en telefonsvarare! Nej, jag kände inte personen eller företaget som den tillhörde heller. Mysko!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback